Något jag sent kommer glömma...




Mamma och jag har varit på en utflykt idag...
Otroligt vackert ställe, men det är inte det jag är mest exalterad över..
På vägen hem åker vi förbi ett ställe där dem har kameler.. Och en APA!!!!!
Vi stannade ju såklart för att fota den, och då fick vi hålla i den med..
Så ballt!!! En livs levande liten apa, den var så söt..
Jag var livrädd först, men den var bara helt underbar.
VILL HA!!!!





Mamma fick bröd att stoppa mellan läpparna, och då gav han henne en puss för att få det..
Så charmig.. Kommer aldrig glömma detta !!!!

Kommer även bilder från utlfykten sen, men var bara tvungen att visa denna söta varelse..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0