Midsommardagen...

Ny dag då, idag är man rätt seg...
Och det är inte för att man festa igår, för Jenny var duktig..
Satt nykter, hmm nej jag är ej sjuk..
Även om jag nog borde blivit det efter allt som hänt.. *fniss*
Nej den biten får andra stå för, på mer än ett sätt...

Idag blir det lugnt hela dagen, får se om man kanske lägger sig och solar lite...
Sen kl 20 ikväll ska vi äta middag med Karin och hennes man från Danmark..
Ska bli trevligt, var ju typ ett år sen sist liksom :)...
Men innan dess typ 19 så ska man ner till Wella Bella och dem ska fixa håret..
Tvätta, föna mm... Ska försöka vara lite fin ikväll iaf ;)....

Marion fyller ju år idag, vi grattade henne redan inatt och det blev tårta och champagne...
Tårtan var kanon god, men mättande.. I stort sett bara i choklad....
Men jag antar att detta kan betyda att det blir fest idag då :P

Annars så har jag mest försöka komma ihåg något som mamma berättat att jag skulle ha sagt kvällen innan..
Men jag tror bestämt att "minnet" är lite utslaget från vissa delar av den kvällen ;)...
Inte bra, men helt normalt.. HAHAHAHAHA!!!!
Iallafall när Tequilan är inblandad i det hela, i och för sig tror jag att det var Raki denna gång som var boven i det hela..

Hugs And Kisses





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0