Lite bilder från dagarna som jag varit här...


Tog en promenix till en affär vi normalt sett tar bilen till.. Och ja man fick ju lite färg iaf...
Så var man även helt död sen.. =)


Godaste drinken "puss puss".. Love it ;)


Mamma och Hakan.. =)


Mamma och Emrah ...


Jag har lärt mig att dricka öl nu med.. =)


Sami fick testa Taco för första gången idag.. Mamma och jag lagade det till middag..
Han tyckte nog att det var rätt "udda" maträtt.. Hehe...

Hmm nej nu ska jag nog sova, men nu har ni sett lite uppdatering...
Imorgon är det PARTY på resturangen, eftersom Victoria och Daniel gifter sig... =)

Hoppas att ni alla har det bra..

Natt natt

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0