Jobb, jobb och jobb...


Ja igår var första kvällen man jobba då, och det var bra tryck i butiken kan man säga..
Fick en hel del sålt, men fick ta hjälp om priser och så..
Inte lätt minnas allt direkt kan jag säga, vi har en hel del olika kläder liksom..
Men det gick bara bra, slutade vid 24 och då gick jag till resturangen..
Sa hejdå till Karin och hennes man, som imorse åkte tillbaka till Danmark.. Men kommer i sep igen..
Sen blev det lite mat i magen för min del, innan man åkte hem och sov..
För att idag gå upp 8, shit ´va trött jag var... Men det gick bra...
Jobbat mellan 9-14 och ska snart ner för kvällspasset.. På dagarna är det ju rena semestern jämnfört med kvällarna. Typ inga kunder, men en del och plocka mm...
Trivs kanon bra, och jag förstår vad alla menar med att man blir trött..
Första dagen och jag kände verkligen i kroppen att sova en timme skulle vara nice.
Så jag har gjort det och nu softar jag lite, innan det är dags och göra sig iordning...

Hoppas alla haft en bra dag och så...
Här nere är det lika varmt som alltid...
Kanske skriver nått inatt sen, vi får se hur trött man är och så...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0