Its finished!!!

HAHAHAHHAHA!!!!
Jag kan inte annat än skratta åt det..
Vet inte vad annat man kan göra ??
Hur man ens kan tänka tanken på att ljuga om vissa saker.
Fan stå för hur det är istället..
Men jag fick mig ett gott skratt iallafall, känns som historien upprepar sig liksom..





Idag eller runt lunch där så bar det av tillbaka till Wella Bella och göra klart mitt hår...
Och jag blev så nöjd med resultatet, bara älskar det!!!!!
Så värt alla timmarna som jag satt där sammanlagt..
Inte den bästa bilden kanske, men tog den nu när vi kom hem.. Kan fixa bättre senare, när man gjort sig iordning för kvällen... =)

Mamma står just nu och stryker skjortor.. Kan säga att det är ju inget man vill göra i denna värmen direkt..
Satan va varmt det blir, ja ännu mera än vad det faktiskt redan är...
Ikväll så blir det väl resturangen igen ihop med vänner..
Får se om det blir "drama" eller inte...

Hoppas att alla får en bra kväll...
Det tänker jag ha..

Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Jossan

Nyfiken: Hur mkt kostar det att fixa löshår där?

2010-06-24 @ 20:42:19
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Inte mycket alls jämnfört med sverige....

2010-06-25 @ 01:45:14
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/
Postat av: Jezzica

Underbart hår Jenny!

Du passar VERKLIGEN i det!

2010-06-25 @ 11:00:18
Postat av: Jenny

Tack gumman

2010-06-25 @ 11:31:52
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0