Hot hot hot...


Tyckte först idag att det inte alls var så hemskt varmt ute...
Tills mamma och jag gick på marknaden, satan i gatan...
Kändes som man höll på att smälta bort.. Och då går man ändå i skuggan liksom..
Men man ska väl inte klaga ;)
Hittade äntligen en sådan kjol som jag letat efter, och återigen så hade ju mammsen rätt..
Hon sa nämligen för några dagar sedan när vi hade kollat i några affärer efter en, att den skulle nog finnas på marknaden.. Och det gjorde den ju...
Tror att jag ska ha den ikväll, vi får se.. Fick även en super fin top av henne..
Mammsen är för snäll hon =)...

Funderar just nu på om jag ska gå ner och bada i poolen, svalka av mig lite...
Mamma var ner för en stund sen, och sa att det var rätt skönt..
Hmm vi får se.. Var ju några dagar sen man gjorde det med...

Nej nu ska jag ta och vara lite social, Sami kom precis hem för att ha sin lediga stund..
Innan det är dags att jobba igen...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0