Hmmmm...


Precis varit ner och badat i poolen, först var det super skönt..
Men sen blev det kallt, hmm håller jag på bli sjuk??
Inte så att det direkr är kyligt här liksom.. =)

Ser inte alls fram emot ännu en kväll nere på resturangen..
Känns som vi inte gör annat än sitter där på kvällarna..
Visst idag är det ju ändå någon som faktiskt fyller år, men iaf...
Hoppas att någon av mina vänner kommer ner snart, så kan vi dra någon annanstans..
Är så uttråkad på att vara där.. Trist men sant..
Men sen kan det ju kanske vara så att det finns annat som fångat mitt intresse.
Hehe ja så kan det nog vara, är ju iaf vad jag säger på fyllan.. HAHA

Ja ja why not liksom...

Nej ha en bra kväll, det ska jag försöka ha...

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0