Hahahahaha...


Skrattar så jag får ont i magen av vissa saker..
Och man kan ju inte annat än skratta liksom..
Vem är det som man försöker övertyga??
Sig själv? Eller andra?
Hmm nog för att jag med fattar att man kanske behöver övertyga sig själv i detta fallet..

Jag personligen skiter i vilket egentligen, vet att det snart händer saker så..
Men det är rätt komsikt och kul skratta åt...
ME LIKE!!!!!

Idag var jag ju och provade jobba på ett ställe här nere, tyvärr var det inte alls vad jag förvänta mig..
Så satans boooring!!! Men men jag gjorde vad jag kunde iallafall, men dit går jag ej tillbaka..
Men jag har redan ett nytt jobb, så det är lugnt för min del...
Men det börjar jag först om några dagar.. Och det pga att det ligger så nära det andra, och för att det ej ska bli osämja mm... =)

Så man kan väl säga att man har det rätt sweet här nere.
Livet typ leker liksom.. Tror aldrig jag mått så bra som jag gör nu, finns ju liksom inga problem här..
Kan jag så blir jag nog kvar här nere, bara älskar det...
Sen att man fått så mycket goda vänner och folk man känner med..
Det gör ju allt så mycket bättre...

Längtar lite till fredag, ja eller lördag kanske man ska säga.. Då kommer Linda och barnen..
Landar på fredagen, men vi lär ej ses förän lördag.. Ska bli så himlans kul..
Ska se till ni får en toppen semester ;)...

Nej nu ska jag krypa ner i sängen, är trött i fötterna efter dagen..
Sen behöver jag sömnen med, tror vi ska ut och äta med ett danskt par imorgon..
Samma som sist, men blir en annan resturang.. Och där finns det en söt en ;)

Natt natt på er och dröm sött..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0