Glad Midsommar!!


Tänk att lite miljöombyte kan få en att må så bra..
Sen finns det ju självklart andra saker och ting som gör att man bara mår toppen nu!!
Pirret är so sweeeet!!!
Trodde absolut ej det någonsin skulle inträffa, men nu är jag ej så säker.. ;)
Life is great again!!!!

Hoppas verkligen att dem som sagt dem ska komma ner och hälsa på, att dem kommer..
Och det snart!!!!!!
Speciellt ena tjejen, tror vi kommer ha mycket roligt ihop.. ( Vet att man typ "hatade" dig för någon vecka sen, men skönt att vi rett ut det) Var ju liksom inte som det sas.... Vissa människor (eller vad man ska kalla dem) har en tendens att förvrida "huvudet" på andra. Och lever mest på att ljuga mm.. Men vet att en dag får man tillbaka, och det kan göra väldigt ONT. På mer än ett sätt.. Good Luck är allt jag har att säga...
Som man bäddar får man ligga.. Kan man ju med säga ;)

Idag är det ju midsommar afton, och vi får väl se hur denna kväll slutar..
Kroppen min säger att vi ska ta det lugnt, men det har man sagt förr.. Och så blir det helt tvärtom...
Mamma och Sami ligger och vilar just nu, ska väcka dem om c:a 40 min..
Sen får vi väl se vad mammsen och jag hittar på. Jag hade ju gärna tillbringat tid på en helt annan resturang än vi normalt gör.. Men vi får la se vad som sker ;)....

Önskar er alla en trevlig midsommar och hoppas att ni får det nice..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0