Ex...


Att prata med någons ex kan verkligen ge än helt nytt perspektiv på saker..
Så mycket som jag "hatat" denna tjej innan, fast det är ju normalt när det är ett ex.

Rätt tacksam att jag pratat med henne får jag säga...
Hon var riktigt trevlig faktiskt..
Hon sa en hel del saker som jag dock redan visste, och en hel del kloka saker med..
Trohet och ärlighet vet tydligen inte alla vad det är..
Men jag sörjer ej...
Man lär sig av sina misstag, eller vad ska man kalla detta? ;)

Nej dags bege sig ut i solen...


Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Jezzica

Men herregud! Nu kan jag lägga ihop saker och ting!

Pheobe, som har varit hos en tjej kompis till dig, hämtas plötsligt av Linda.

Ditt ex som har blivit tillsammans med en vän...

Jag säger bara FY FAN!



För det första så tar man aldrig någons kompis ex! Aldrig!

Oskriven regel.

Om man nu skulle bli döds förälskad i sin kompis kille och det tar slut mellan dem så berättar man detta och är ärlig!

Och va fan är det för kille som går och blir tillsammans med någon efter ca 2 v efter att man gjort slut med varandra?!?



Djävla nötter allihopa!



Jag skulle bli helt nerbryten, va glad att du är hos din mamma i Turkiet!

Hon ser ju ut desutom ut som skit "din kompis" så han har ju definitivt inte bytt upp sig!!!!

Tänkte väl jag med när jag läste på FB, kollade hennes profil och hon ser inte bra ut.

Usch får man säga så...ja i detta fallet så kan man få vara lite elak när hon bevisat vilken "vän" hon är!



Ha nu så kul där nere!

Det är du värd!



KRAM

2010-06-22 @ 14:52:47
Postat av: Jossan

Instämmer helt med förre talare!!

2010-06-22 @ 22:03:09
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Den killen byter tjejer lika ofta som underkläder..

Han är dessutom expert på att ha flera samtidigt!

Skönt för dig att slippa honom

2010-06-23 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0