Disco....


Kvällen igår blev lyckad...
Började med att vi mötte det danska paret och satt och umgicks med dem..
Marion och alla var självklart där med.. Sen skulle dem vidare på disco..
Mamma och Sami ville inte, men jag hakade på...
Cengiz fick i uppgift att se till att jag tog mig hem och så...
Kände även massor av andra som var där...
Vi hade grymt kul, satan va man dansade.. Känns i fötterna idag kan jag säga...
Men det var det värt ;)


Fick ju reda på igår att jag ska börja jobba idag, ska inte vara där förän kl 17...
Men det gjorde att när vi lämnade resturangen för att gå på disco, så slutade jag att dricka..
Tänkte att man kanske inte behöver vara helt död idag liksom...
Ska bli spännande, ser verkligen fram emot det...

Så man kan säga att jag trivs kanon här nere, men vem skulle inte det i sol och värme och massa trevliga människor.. Sån skillnad från hemma sista tiden liksom...
Nej nu ska jag ta och fixa lite annat... Blir annars en lugn dag idag, bara ladda inför jobbet...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0