Anlänt ner hit....


Jaha då har DEM kommit ner då...
Ska bli mycket intressant och se hur dessa 2v slutar...
Mest för att man vet hur myket den ena av dem försökt få mamma att förlåta henne..
Som om det skulle hända liksom?? Nää jag tror ej det...
Ungefär lika stor chans som att jag skule förlåta en viss person hemma i sverige liksom..
Det finns inte på "världskartan"... No way!
Men som sagt ska bli intressant se hur detta "pucko" hanterar det hela..  Är hon smart så håller hon sig långt borta och ej försöker ta kontakt med oss..  Finns ju inget som kan göra det ogjort liksom, visst det var ett år sen..
Men det som sades är inget man glömmer..
Sorry but that´s the truth!!

Har precis kommit hem igen, efter att ha varit ner och lämnat Sami på sitt jobb..
Vi fikade och så, sen bar det av hem igen..
Och ja, dem satt där.. Och man kan ju tro att dem ej har en "tv".
Eller så har dem bara nå fel, för satan vad dem glodde.

Ska bli mycket intressant att se hur det utvecklas hemma i Sverige med.
Ger det en månad eller två, kanske mer..
Hur det än är så är det ju "perfect match" liksom...

Haha igår satt jag och skratta lite för mig själv när jag tänkte på vissa saker..
Vissa är så sjuka, så att man nästan mår illa av bara tanken..
Även berättat för mamma såklart, och jag trodde att hon skulle "dö" när jag berättade..
Och då inte på ett bra sätt liksom, tror aldrig jag sett henne så äcklad..
Och jag kan ju bara instämma, det är ju lite sjukt..
Om inte mycket... ;)


Ha en bra dag alla..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0