Waka waka...




Jag har förälskat mig!!!!
I självaste VM låten, den är ju bara så satans bra!!!!!
Man kan INTE låta bli att röra på kroppen när man hör den ;)
Den kommer ju göra att man ej glömmer denna sommar i första taget kan jag säga..

Här har ni texten...

"Waka Waka (This Time for Africa)"


You're a good soldier
Choosing your battles
Pick yourself up
And dust yourself off
And back in the saddle

You're on the frontline
Everyone's watching
You know it's serious
We're getting closer
This isnt over

The pressure is on
You feel it
But you've got it all
Believe it

When you fall get up
Oh oh...
And if you fall get up
Eh eh...

Tsamina mina
Zangalewa
Cuz this is Africa

Tsamina mina eh eh
Waka Waka eh eh

Tsamina mina
Zangalewa
This time for Africa

Listen to your god
This is our motto
Your time to shine
Dont wait in line
Y vamos por Todo

People are raising
Their Expectations
Go on and feed them
This is your moment
No hesitations

Today's your day
I feel it
You paved the way
Believe it

If you get down
Get up Oh oh...
When you get down
Get up eh eh...

Tsamina mina
Zangalewa
This time for Africa

Tsamina mina eh eh
Waka Waka eh eh

Tsamina mina
Zangalewa
Anawa aa

Tsamina mina eh eh
Waka Waka eh eh
Tsamina mina
Zangalewa
This time for Africa

Tsamina mina eh eh
Waka Waka eh eh
Tsamina mina
Zangalewa
Anawa aa

Tsamina mina eh eh
Waka Waka eh eh
Tsamina mina
Zangalewa
This time for Africa

Django eh eh
Django eh eh
Tsamina mina
Zangalewa
Anawa aa

Django eh eh
Django eh eh
Tsamina mina
Zangalewa
Anawa aa

This time for Africa
This time for Africa


Kan man spela om och om igen =)...
Helt "nere" i den är jag..
Bästa låten denna sommar helt klart.

Ikväll så satt mamma och jag hemma först och planen var att kvällen skulle förbli hemma med..
Men vi hade så tråkigt så det bar av ner till resturangen, vi gick hela vägen..
Duktiga vi är då =)..
 Satt där, drack cola och fanta och pratade en del...
Sen innan jag, mamma och Sami förbi Hawaii en sväng..
Antar att Sami ville kika så det var lugnt med sina brorsöner :)..
Han är ju som en liten hönspappa för oss alla, fast det ska vi nog vara glada för med.
Att det finns någon som bryr sig om oss på riktigt..
Iallafall så tycker jag alltid att hans ena brorson har så snygga skärp på sig. Och idag hade han ett KANON snyggt vitt på sig. Och det visade sig att han hade köpt det i butiken mitt emot Hawaii.. Så han gick dit för att titta om det fanns ett till, som vi kunde köpa till Jörgen. Han får ju helt annat pris än vad vi får..
Men tyvärr fanns det inget likadant, men vi hitta ett svart/brunt G-star bälte om vi köpte istället.
Nu hoppas jag bara att brorsan kan ha det med, men det ska nog gå..
Jag hoppas på det iallafall.

Nu sitter vi här hemma och umgås lite..
Mamma står och steker ägg till att ha på smörgås, jag är faktiskt lite hungrig.. =)
Sen så ska ju hon och Sami åka inatt..
De åker ju till Kash eller hur fan dem nu stavar det.
Jag satt precis och slog upp bilder från det på Google..
Och satan i gatan säger jag bara..
Side släng dig i väggen!!!!
Mycket finare där borta, jag är så AVIS på mamma och Sami som ska åka dit..
Men dem har lovat att ta massa bilder, så jag kan få se sen...
Ska bli spännande.. =)

Nej nu ska jag ta en smörgås, sen blir det nog sängen för denna flicka..
Om jag nu inte ska vara uppe så att jag kan säga hejdå till mamma och Sami..
Vi får se..

Men natt natt på er..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0