Vart blev hon av??


Jaha då har man tillbringat en kväll på resturangen då.. Första gången på riktigt länge...
Hade jätte trevligt, ett norskt par som mamma lärt känna medans jag jobbat..
Dem kom förbi, satan så trevligt vi hade..
Det roligaste, eller vad vi nu ska kalla det??.. Det var när dem skulle gissa min ålder...
Och dem säger det som alla här nere gissar på.. Nämligen 18!!!!!!
Fattar ni , dem gissar fel på 10 år liksom..
Hur ska jag ta det?? Sami tycker att jag ska ta det som en komplimang, men det gör man ju inte?!
Vem vill bli tagen för 18 när man är 28????
Ok om man var 40 och någon tror man är 30 liksom, ja men tackar!!
Men inte i min ålder liksom... Visst att det kan vara kul att se yngre ut och så, men 18??
Det kanske inte är vad man vill.. Haha
Nog snackat om detta nu...

Jag satt ju på resturangen från 23 typ, lite innan till och med..
Men ja Bea.. Vart tog hon vägen????
Det kan man undra liksom?!!!
Lite irriterad över det, men vad kan jag göra åt det?! Inte mycket...
Får se vad hon har att säga imorgon när jag snackar mer henne... =)
Antar att hon var trött eller något, men kanske kunde sagt nått? Eller....
Aja vi får se när jag snackar med henne imorgon...

Imorgon så blir det nog sola som gäller iallafall...
Stranden är MIN!!!!!!
När man är bredvid mamma, ja då inser man att man är rätt blek..
Satan så brun hon har blivit bara dem senaste dagarna.. Ja visst hon var brun innan med, men nu skulle ni se henne.. OMG!!!! Neger är vad man kan kalla henne.. =)

Jag har fått en låt på hjärnan just nu, bara älskar den!!!
Här kommer texten till den..

Alexandra Burke Feat Pitbull - All Night Long

I see everybody around but it feels like we´re in private
I know you want me so bad cause you just can´t seem to hide it
the lights are moving to the rhythm of the music,
when we´re together,
everything just comes together, baby
so inspired by the movement,
we can lose it, I hope you´re ready



As long as I see the strobe lights,
I´m dacing all night long
when we´re together, baby,
I´m feeling all right,
you got me all night long
so tell the DJ play it all night long,
all night long, all night, night, night
so tell the DJ play it all night long,
all night long, all night, night night


So tell the DJ play it..
tonight the admission is free,
now we´re shutting the club down
we moving now to the streets,
all we got left is love now
feel my troubles fading to the rhythm of your heart beat,
when we´re together,
everything just comes together baby
every motion calls your name,
baby once you start me
and I hope you´re ready


So tell the DJ play it,
all my worries help me put the past behind
all around us this worlds in a hurry
http://www.elyricsworld.com/all_night_long_lyrics_alexandra_burke.html
while we stand still in time
feels like we´re moving to the rhythm of the music,
when we´re together
everything just comes together, baby
so inspired by the movement
we can´t lose it
and I hope you´re ready


So tell the DJ play it,
it´s only you and me together
and this feelings so strong,
wish it could stay like this forever
all night long, all night long
said all night long


Bara älskar den!!!!!

Nej nu blir det sova..
Natt natt..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0