VARMT!!!




Sjukt varmt ute idag med, jag tog en romenad tidigare till affären..
Och gissa om svetten rann efter den korta svängen??
Så äckligt, men va gör man liksom?

Känns iallafall lite bättre nu angående det som hände igår..
Med sms:n och så, personen har bett om ursäkt för det..
Och jag godtar den helt klart..
Men det var inge kul att läsa det inatt kan jag säga, men det vet hon om med..

Är as hungrig, har fortfarande inte ätit något.
Mamma och Sami ska beställa mat när vi väcker honom sen..
Så jag sa att jag med vill ha då, så jag väntar..
Har ätit lite kakor och godis iallafall *fniss*..
Kanske inte det bästa valet att ta, men gott var det =)..

Ikväll ska jag enbart softa hemma.
Känns som man behöver det.
Sen så åker ju mamma och sami iväg inatt med, dem ska ju åka
 iväg ett dygn nu för att förnya mammas stämpel och så..
Så då ska jag få dagen att gå helt på egen hand..
Men det ska nog gå bra, ska nog ligga vid poolen och jobba på brännan..

Jo just det, bara måste lägga ut en bild här i bloggen..
Tog den på Sami igår på resturangen när han höll på och dansa för sig själv..


Haha så skön pose, eller vad säger ni??
Kan inte sluta skratta när jag ser den.. =)

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0