Varmt som vanligt...

Vaknade vid 12... Så skönt att kunna sova tills man vaknar av sig själv. Och inte ha ett alarm som ringer. 
Nice nice!!!
Idag är det lika varmt som vanligt här nere.
Man typ smälter bort..*URK*
Svetten bara rinner om en, fast man inget gör.. Och det är ju inte direkt fräscht liksom..
Men så är det varje dag här nere, och det är ju lika för alla...

Ja då var man snart hemma i Sverige igen då..
Känns lite konstigt, men ska även bli skönt.
Ska ju ta tag i vissa "problem" som jag lämnade hemma med. Och sen när det är klart, ja då kan jag lägga det bakom mig helt..
Jag kommer ju antagligen att bo med Lollo i början, får jag vara snäll och hjälpa henne med saker och ting..
Ni skulle se hur stor hennes mage har blivit nu, hon är himlans söt.. *hihi*
Här kommer en bild på "tjockisen"..



Visst är magen för söt??? Lånade bilden av Lollo =)

Som ni märker så har jag fixat tillbaka min gamla blogg igen..
Så nu kommer jag att använda den igen, jag är så glad för detta..
Även om mycket inte finns med i den, så är det skönt att ha denna igen..

Nej nu ska jag kasta mig i poolen tror jag, svalkar ju lite liksom..

P.s Fått värsta kärleksförklaringen nu på förmiddagen..
Rätt charmigt, men jag vet inte vad jag tycker egentligen... D.s

Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad skönt att du bytit tillbaka till den här igen! :) Det var så bökigt att kommentera på den andra ;)

2010-08-03 @ 23:39:11
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jo det är skönt att ha denna igen. Och nu har jag bytt lösen mm.. Så FAN ta den som vågar "hacka" den igen..

2010-08-04 @ 01:34:40
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0