Vad händer idag då??



Grattis på födelsedagen älskade lillebror Patrik. Önskar att du kunde varit här med oss, men ödet ville tyvärr annat. Men jag tror att du är det på nått sätt iallafall jag..
Om inte så är du ju med var och en av oss i tanken.. Speciellt en dag som denna..
Saknar dig så mycket, det gör ont!!

Idag hoppas jag på att kunna hitta på något, vill inte bara sitta här hemma och tänka..
Gör ju bara att man deppar ännu mera liksom. Och det vet vi ju alla att det är inget som han hade gillat liksom.
Men vi får la se vad som sker, nått kul kan man ju hoppas på..

Pratade med Lollo för en stund sen med, och det var ingen bebis på väg..
Han har tydligen bestämt sig för att stanna där inne ett tag till.. Oavsett om Lollo vill ha ut han =)..
Kan förstå att hon är rätt "less" på att gå med jätte mage nu, är ju beräknat att han ska komma som imorgon..
Så vi får väl se hur det blir, om han väntar tiden ut. Eller kanske kommer redan idag?!
Det vore ju nästan lite scary isf, med tanke på att han ska heta Patrik.
Men vi får vänta och se när han bestämmer sig för att komma..
Faster längtar iallafall!!

Nej nu ska jag fixa lite och sen se vad som sker..
Ha en bra dag alla som betyder nått..



Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0