Klibbigt & varmt....


Igår var det jobb som gällde igen då..
Var sjukt varmt, det var ju mindre fräscht.. Men det är ju bara att gilla läget liksom..
Fast det är svårt att göra det ibland, man tycker ju att man typ "stinker" liksom...
Luften är så fuktig, så att det känns som man har klister på kroppen. Hur man än gör så är man liksom lite "klibbig".. Oavsett hur mycket du tvättar av dig mm...
Vi hade rätt bra med kunder med, jag fick en hel del som shoppade mycket...
Så kul att hjälpa sånna kunder, dem vet vad dem vill ha och man plockar fram det...
Och man ser hur det växer i kundvagnen :)....

Efter jobbet så blev det döner, nästan en vana för mig och Camilla numera..
Men gott är det med så =)...
Ja Doğan var också med och käka.. Sen tog Camilla och jag taxi till Shamata..
Så jag fick träffa hennes karl till slut, jag tycker han var himlans trevlig jag...
Och dem verkar trivas tillsammans och det är ju huvudsaken liksom.. =)

Idag så är det jobb på schemat igen då.. Inge sug alls för att jobba egentligen, men skönt att ha något att göra..
Kvällarna går så satans långsamt, när man bara är "turist"....
Men när man jobbar ja då går tiden lite fortare.. Imorgon är sista kvällen jag kommer att jobba.
För tisdag är ju min sista dag här nere och då ska jag bara njuta och säga hejdå till alla..
Usch kommer att sakna vissa SÅ mycket...
Jag och Camilla har ju kommit varann nära nu sen det bara blev vi kvar liksom...
Och jag tycker hon är en himlans kul tjej.. =) Trist bara att man nu ska åka och så...
Men vi får se, jag kommer ju kanske tillbaka i år.. Annars ses vi ju allihopa nästa år igen..
Om det går som vi sagt nu, fast det vet man ju aldrig.. Saker och ting kan ju ändras fort...
Men ser allt ut som det gör just nu, ja då ses vi nästa år..=)
Om inte så ska jag ner hit på semester så..
Jag tycker det är helt great här nere, så semester är ju ett måste hit liksom.. =)

Mamma har gått ner på "byn"...Hon skulle äta något bla tror jag.. =)
Men jag vaknade precis till innan hon skulle gå, så kände inte för att ut och "vandra" direkt..
Sen så tänkte jag duscha och fixa lite innan jag ska ner och jobba..
Så vill jag kika runt lite på nätet innan med, se om det hänt nå kul....
Och man slutar ju aldrig att förvånas över vad man kan hitta.. =)
Haha nej nu ska jag göra lite annat en stund..

Ha en bra dag och så ses vi kanske inatt efter jobbet...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0