Det var skoj!!!!


Wohoo!!!!!
Nu har man internet på sin egen data med.. =)
Funkar prima, mamma och Sami bad mig att testa en sak när jag kom hem.
Och dem hade rätt, som dem har i det mesta.. =)

Ikväll så var jag tillbaka och jobbade igen. 16-01 ihop med Camilla och resten av gänget..
Var ju dock en av som saknades, och det är BEA!!!!
WTF var skumt att ej träffa henne igår och idag.. Men det märkts mer på när man träffade killen hennes och hon ej var med liksom.. =(
Men glad att man har internet igen, för nu kan man snacka med henne iallafall =)
Saknar henne MASSOR!!!!!!!
Men jag har ju Camilla kvar iallafall, känns sådär att lämna henne med nästa vecka.. Och veta att hon typ är ensam kvar. Men jag hoppas att jag ska kunna hälsa på en vecka till i sommar..
Men vi får se hur det blir med den saken, det snackas ju om att det ska vara nya regler från den 1 sep...
Om att man efter den 1 sep.. När man vart här i 3 månader, måste åka till sitt hemland i 3 månader..
Men vi ska kolla upp det där, för jag tycker det låter helt sjukt..

Iallafall så var det super att vara tillbaka och jobba med dem andra..
Fan va jag kommer att sakna dem allihopa kan jag säga.. Helt sjukt.. Vissa stunder kan man hata dem, men egentligen så har vi rätt kul... Man får sig ju ett och annat skratt ihop med detta gäng liksom.. =)

Nej men nu ska denna fröken krypa ner i sängen...
Behöver vila lite, så jag ej sover bort all min lediga tid imorgon på dagen, innan man ska och jobba igen..
Måste ju hinna med lite sol och bad med.. :)

Hugs And Kisses





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0