Tssss...


Pratade med mammsen för en stund sedan, allt var bra med henne..
Lollos syster, kille och deras son är ju där nere nu. Och mamma och dem skulle ut och shoppa lite som det lät.
Skönt för dem att slippa gå på alla nitar som man annars lätt gör som turist där nere.
Dem har ju en personlig guide i mamma liksom.. Hur bra som helst!!!
Och det sköna´för mig att dem åkte ner, det är att dem får hem allt som jag köpt till brorsan, Lollo och lille Patrik.. Så snart får dem se vad jag köpt. Jag fick ju liksom inte med mig allt hem =)...

Apropå det så borde ju lille Patrik titta ut snart med. Hmm vilken dag som helst liksom.
Ska bli så kul!!!! Värsta mysigt med en liten bebbe... Och jag blir både faster och gudmor i en smäll..
Oj vad bortskämd denna lille grabb kommer bli världens mest bortskämda..
Längtar!!!!!!!!!

Hmm jaha sitter och håller tummarna för Linda just nu.
Hon har ju visat intresse för en lägenhet och sitter och väntar på svar just nu..
Om hon får den eller inte, och jag hoppas hoppas!!!
För hennes skull, så att hon kan "starta om" liksom..

Sen så ska jag och Linda hitta på lite bus med.. Ska bli nice att umgås lite..
Men just nu gör jag nada, funderar på om man kanske ska tvätta lite?
Har ju en del tvätt sen man kom hem liksom.. Och jag vet ju hur maskinen funkar och så..
Hmm ja det får det bli ;) Inga ursäkter liksom..



Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0