Tsss tsssss

Ja idag akte ju Bea hem da, eller till och med imorse.. Sa har ej sett henne idag alls. Men jag hoppas att resan gatt bra hem och sa.. Men det har den nog =)..
Insag att det faktıskt bara ar exakt 1v kvar, sen ar det ju min tur att sitta pa planet hem..
Har lite angest för detta med att aka hem nu..
Aven om jag samtidigt verkligen tycker att det ska bli kul med.. =)
Men finns vissa saker jag helst hade velat slippa, men jag far ta tag i det direkt..
Sa kan man "glömma" dem helt sen..
Sen ar det ju sjalvklart att det ska bli nice att fa traffa brorsan, har ju inte gjort det sen Maj liksom..
Och snart kommer bebisen med, OJ OJ va det ska mysas med han da =)...

Har vart nere och badat med mammsen pa stranden idag. Blev bara en snabbvisit, men satan va skönt det var kan jag saga.. Och innan det sa gick vi till Aladdins resturang och at lasagne till lunch..*mums*
Den var super!! Var som att ata hemma i sverige.. KANON!!!
Sa det rekomenderar jag starkt att man testar har nere hos honom ,=)...

Har ju fatt höra en hel del saker nu nar jag vart har nere, och jag kan ju saga att jag ar inte det minsta förvanad.
Varför skulle det vara annorlunda denna gang liksom?? Nej precis..
Undrar bara hur lange det ska kunna döljas för dem inblandade? Men det kan ju inte vara allt för lange kan man tycka. Ja menar jag sitter i Turkiet och fick reda pa detta.. Tyvarr sa har jag lite skade gladje över det, elakt men sant =)... Men det var ju vantat med sa...
Nog snackat om detta..

Snackade med en "van" som skulle akt ner hit nasta vecka, men nar hon fick höra att jag ska hem till Sverige da. Sa blev det Thailand istallet. Trist, hade varit kul att ses och sa, men vi far ta det hemma sen istallet.
Kanske hamta vara saker ihop? Hahahaha....
Det hade ju varit en syn iallafall...

Sitter just nu pa ett internetcafe har nere.. Min data har ju flippat ur helt. Sa den kopplar inte upp sig pa internet som den ska.. =(
Trist som fan, men bara att gilla laget. Och som tur ar finns ju dessa stallen att kika mail mm pa..
As trist att bara sitta hemma i huset och glo. Dock har jag last ut 3 böcker har nere och haller pa med nr 4 :)...
Nej nu ska jag nog ta mig hem till huset.

Hugs And Kisses



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad tokigt det känns att läsa när det inte är å ä och ö! Man får liksom anstränga sig lite mer. Vad är det som hänt? Har jag missat nåt? Kramiz

2010-08-12 @ 09:22:06
Postat av: Jenny

Jag kan maila dig om det ;)

2010-08-12 @ 11:50:52
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0