Trodde jag aldrig....


Kvällen började super trevligt.. Satt här hemma med mamma och pratade mm..
Sen åkte vi ner till resturangen för att unna oss en middag ute.. Lika trevligt det med..
Det norska paret vi lärt känna kom förbi dem med, som alltid innan hemgång..
Tar sin kaffe och konjak mm... Himlans trevliga är dem, lätt till skratt i deras närhet =)..
Vi ska äta middag med dem på onsdag, men vi får se hur jag gör. Eventuellt jobbar jag nog istället.

Igår så blev det utgång igen då, Jenny drack bara en öl...
Meningen var att jag inte skulle gått ut igår...
Men Bea ville ha med mig, då det var hennes sista utekväll innan hon åker hem till Sverige.
Det var hon, jag, Camilla, Mehmet, Dogan, Faruk och sen några andra från vårat jobb..
Vi hade super trevligt så sätt, men jag tror inte att jag var världens bästa sällskap..
Jag fick massa elaka sms, av en person som jag ALDRIG trodde skulle säga så elaka saker till mig..
Jag blev så sårad och ledsen över det kan jag säga.. Stod bland annat att jag är billig!!!!
Och detta för att jag drog ut kl 2 på natten.. Men jag menar dem slutade inte jobba förän halv 2, och vad skulle jag gjort? Gått ut ensam och väntat på dem???? Nej jag skulle inte tro det...
Och kvällen innan var det ju helt ok att jag satt på resturangen till 01.15 och vänta. Men då skulle jag ju ut med "bror" Cengiz, så det var väl en annan sak liksom.. Och då slutade det ändå i att han ej följde med ...¨
Aja oavsett så kan jag säga att jag är oerhört ledsen över alla dessa elaka sms jag fick efter att jag hade åkt igår..
Jag är verkligen INTE som en billig hora bla... Fattar inte hur det kunde skrivas till mig.. Och ännu mindre av denna person... Jag förstår att ni alla undrar vem jag snackar om, men tänker ej vara så elak...
Jag var på så bra humör, men det sjönk i botten rätt snabbt av alla elaka ord till mig..
Men Bea mfl ska ha en eloge för hur mycket dem försökte för att få mig på bra humör igen.. =)
Kvällen blev trevlig, trots detta så..

Ja idag ska jag nog försöka sola lite, inte gjort det på 2 dagar nu..
Fast jag är fortfarande lite "röd" sen Bea och jag låg och pressade. Så vet inte hur det går om jag lägger mig nån timme idag med.. Vill ju inte att det ska bli värre liksom..
Stramar rätt bra kan jag säga, men jag skulle verkligen behöva mer färg.. =)
Vi får se hur jag gör, men en liten stund borde man ju klara liksom..

Annars så händer de nog inte mycket alls idag, vet att det var tanken igår med..
Men idag så är det ingen utgång för Jenny.. Oavsett vem som frågar.. =)
2 dagar i rad är för mycket, så 3 vore ju inte alls ok.. ;)
Sen vill jag inte få mer elaka ord kastade på mig heller..
Jag är 28 år, men blir ibland behandlad som 12 här nere.. Det är inget jag kommer sakna när jag åkt hem kan jag säga.. Då kan jag komma och gå som jag vill. Och göra vad jag vill...

Nej nu ska jag nog ta och stoppa något i magen.. Den "kurrar".. =)

Hugs And Kisses

Kommentarer
Postat av: martina

finns ingen ursäkt. Så där uppför man sig inte!! Idioter!

2010-08-08 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0