Trevligt sällskap...




( Snott denna bild av Bea )

Nu har jag kommit hem igen.. Det blev en sväng till Kista Gallerian igen..
Ihop med Bea, var riktigt kul att träffa henne igen..
Har ju ej umgåtts med henne sen vi var nere i Turkiet ju..
Vart en hel del prata minnen och en hel del skratt med.. :)
Så vart det ju lite skvaller med, som det lätt kan bli när 2 tjejer möts..*s*
Och vi kan ju iallafall säga att Bea kan shoppa!!
Haha fast det visste jag ju iofs redan, med tanke på hur mycket hon hade nere i Turkiet.
Iaf så måste det göras om, vi kanske ska ta en utekväll här hemma?? *hmm*

Jo just det så berätta ju hon ju även att den 8:e sep, ja då åker hon ner till Turkiet 1v igen..
Åhh jag är inte det minsta avis, nej inte alls!!!
Men men jag ska inte ner igen i år, även fast jag gärna hade..
Sparar det till nästa år jag...  ;)

Nej nu ska jag kika på film, Bridget Jones är ju på 3:an...
Hon är ju bara så rolig..*ler*

Ha en bra kväll alla..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0