Trevlig kväll...

Måste säga att kvällen blev lyckad..
Var trevligt att umgås med pappsen, hans tjej Marika och sen goda vänner till dem..
Vi började med en öl på stadskajen, tror man kallar det så =)..



Det var riktigt gott kan jag säga, var ju trots allt min första öl på svensk mark ;)..


Pappa & Marika..

Så blev det färjan över till grönan efter ölen, och det var dags för femkamp..
Jag bestämde mig för att jag kunde vara domare och hålla koll på poängen istället för att deltaga.
Så dem andra 6 körde och jag höll koll på det hela..
När dem hade kört 3 grenar, så var det dags för ölpaus...



Man måste ju se till att hålla alkohol nivån uppe, annars vet man ju inte hur det kan sluta liksom :P
Jag själv tycker ju att öl rinner rakt igenom kroppen..
Jag undrar hur många toalett besök det blev tack vare den jag ??!!
Vi hade iallafall himlans trevligt..
Körde bland annat hästarna såklart, galopp =)



Vilket pappa vann överlägset, tyvärr glömde jag ta en bild på det. Men hans häst var lååååångt före det andras..
Han vann för övrigt alltihop..
Så grattis till dig pappsen =)



Efter det så vart det någon mer öl och sen tog vi bussen ner på sveavägen..
Pappa & Marika pratade om något intressant, vad vet jag inte..
Men dem var inne i samtalet iaf =)..
Väl nere på sveavägen kikade vi lite på alla bilar som körde runt.
Fanns ju en hel del nice om man säger så, men inte helt i min smak..
Sen skulle vi gå till Dublin sa dem, men det visade sig att det har antingen stängt helt.
Eller så har dem bytt lokal..
För det låg då inte kvar dit vi gick iallafall.
Så alla bestämde sig för att vi åker hem istället.
Och nu sitter jag här, ska snart krypa ner i sängen...
Är lite seg får jag erkänna, men det var mycket kul att umgås med pappa och dem.
Var ju inte "igår" som vi hitta på något liksom, om man bortser från golfen och så..

Hmm imorgon ska vi nog och hälsa på Jörgen, det ska bli kul.
Äntligen få krama på han igen, ej sett han sen maj liksom. =)
Känns great, sen så blir det väl mest lugnt skulle jag tro. Det är ju trots allt söndag liksom.

Hoppas ni med haft en trevlig lördagskväll/natt..
Natt natt på er..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0