Tisdag..


På "to do" listan idag finns det en hel del..
Måste lösa detta nu, funkar inte att ha det så här längre..
Men det ska nog gå bra =)...
Jag tror att jag tagit rätt beslut, men man vet ju aldrig...
Igår kväll blev det slappa i soffan, inte mycket man kan göra kvällstid åt det som ska fixas liksom.
Jag fastna vid filmen på 9:n med, var "Seven" som gick. Den är lite halv äcklig,men eftersom man sett den förr.. Så gick det bra att kika ensam på den ;)..

Pappa ringde precis och ville jag skulle kika lite på V5 på Jägesro och Axevalla.. Om jag kunde hitta någon spik som han kunde använda.. Så det har jag gjort nu..
Får se om man hitta dem "rätta" eller om man är helt fel ute.. *haha*
Var ju ett tag sen man höll på och var helt insatt i detta med trav :)...


Egola & Örjan Kihlström

Ibland sakanar jag det, kan sitta och titta på nå storlopp på tv. Och jag blir helt tårögd, gamla känslor väcks till liv mm.. Hmm ja jag är kanske udda, men det var en stor del av mitt liv ett tag.
Och dem stunderna jag hade med Egola Boy dem kommer jag aldrig glömma, det är en häst som verkligen alltid kommer att finnas i mitt hjärta.


Egola Boy ihop med sin ägare i sitt fina täcke han fick för året 2007.
Han var så himla duktig, aldrig sämre än 3:a när jag skötte honom.
Det största var när han vann bronsdivision finalen på solvalla den 25 dec.
Då var man himla stolt över han, fast de var man ju jämnt.
Han var en häst med riktig vinnarskalle, och ett hjärta av guld.
Gjorde alltid sitt bästa.
Saknar dig min vän...

Nej nu ska jag ta tag i lite annat.
Ha en bra dag..


Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0