Surfa runt lite...


Inatt när jag satt och surfa runt lite på youtube..
Så hittade jag helt underbara klipp...
Här kommer det första, och det är på MILTON...
Världens mest kända häst, han var magisk att titta på....



Så hittade jag även på Totilas och Edward Gal, världens just nu bästa dressyr hingst..
Man blir helt stum av att titta på denna häst..



Jo så hittade jag även nått sött som jag bara måste ha med.
Fast han såg lite "alien" lik ut med..
Men det är världens minsta häst!!
Einstein heter han..



Japp det var vad jag pyssla med inatt och så satt jag och kika lite musik mm med...
Men det var dem där klippen som fastna i huvudet på mig...
Fan tänk om man själv hade varit så duktig på hoppning eller dressyr som dem är??
MAGISKT är allt man kan säga!!!

Nej nu ska jag ta ocg fixa lite...

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0