Sovit lite för länge...




Sovit kanon gott får jag säga, mamma kom upp och väckte mig för en stund sedan...
Och frågade om jag skulle sova hela dagen, och det hade jag ju inte alls tänkt.. =)
Så tog och klev upp och klädde på mig lite.
Lika varmt idag som det varit dem senaste dagarna och som det kommer att vara nu framöver...
Så satans fuktigt med, det som gör det jobbigast.. Men man kan väl stå ut dem få dagar som är kvar.. =)

Har funderat på om man på något sätt kan blocka personer från att komma åt ens blogg..
Så jag har mailat blogg.se angående detta, och inväntar svar..
Less på att ha "vissa" som ska förstöra stämningen med sitt " bla bla bla bla"...



Åhh va jag längtar hem till min lilla vovve och alla vänner mm..
Ska bli så nice..
Hon ser ju dock ej ut som på bilden nu min lilla prinsessa.. Hon är nämligen ner rakad helt och kan njuta av sommaren och göra precis vad hon vill.. *mys*
Linda var ju lite "orolig" för vad jag skulle säga om att dem har rakat ner henne helt.
Men självklart är det inga problem, med tanke på vad som hänt mm..
Så tror jag att Phoebe tycker det är skönt med så.. =)

Sen ska det bli skönt att få alla mina saker och sen lägga locket på helt när det gäller vissa.
Kommer bli så skönt, kanske inte för alla.. Men och?? Nää precis jag bryr mig inte...
Säger som många andra här nere " inte mitt problem"..=)

3 timmar kvar då, sen börjar man jobba igen..
Ikväll är det ju tal om utgång, vi får väl se hur det blir med den saken..
Med tanke på hur INTE fräsch man är efter en jobbkväll.. Så kanske det betyder att man måste hem och skit innan. Och det orkar man ju INTE!! Eller??
Nää inte jag iallafall, man bor ju liksom inte direkt "runt hörnet" från jobbet.
Så isåfall får man nog ta med sig kläder " to work"...
Men vi får se, känner mig rätt sliten i kroppen.. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller vad det är?!
Men det visar sig ju..

Hmm nej nu ska jag ta något att äta, magen är hungrig.. =)
Ha en bra dag alla som betyder något <3..

Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0