Solen skiner som alltid...


Ja det var ju inte direkt svårtippat att man har sol här nere liksom..
Har ju inte sett till något annat på hur länge som helst.. =)
Jag klagar absolut inte, men värmen är rätt dryg liksom..*haha*

Kändes skumt att vakna idag och inse att man faktiskt är "home alone" här...
Mamma och Sami åkte ju tidigt imorse..
Hoppas att det gick bra för dem, med tanke på att vägen inte ska vara den roligaste att köra på...
Bergvägg på ena sidan, stup på andra.. Men det gick nog prima.. =)

Idag blir det nog poolen för min del.. Jag har börjat små flagna på näsan!!!!!
Och det är inte acceptabelt alls... Så jag ska ut i solen och jobba vidare på brännan är tanken..
Vi får se om det hjälper eller om det är försent..=)
Men man kan ju alltid testa iallafall, om inte så behöver jag mer färg på andra ställen med så..

Nej men jag kanske skriver nått senare, nu är det solen som gäller..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0