Snart dags...


Det sköna med att man ska hem är att man slipper alla dessa människor som inte förstår vad man säger!!
Jag är riktigt less på folk som gör och säger saker som man själv inte har sagt att det är ok..
Och när man försöker att förklara, ja då tar dem det på fel sätt!
Orka!!!!!
Fattar ej hur dem tänker alls ibland..

Haft en kul kväll på jobbet idag med, satan i gatan vad jag kommer att sakna detta gäng..
SÅ mycket kan jag säga.. Känns konstigt att man inte kommer att kunna träffa dem varje dag snart.
Fast chefen sa idag att han tycker att jag kan komma tillbaka och jobba september och oktober..
Alltså bara fixa lite hemma och sen komma tillbaka.. Och jag kan säga att det är lockande..
Men jag vet ju också att det är svårt att genomföra..
Imorgon kväll är sista kvällen man jobbar med dem, och det kommer bli så jobbigt att säga hejdå till dem...
Risken finns nog att det kommer att komma en tår eller två...
Hmm ja lär ju skriva och berätta om hur det gick sen..... Usch usch!!!

Annars så blev det döner efter jobbet igen.. Lika gott som alltid, och nu sitter man hemma..
Är innerst inne super trött och borde sova.. Men ja kan inte..
Men ska snart krypa ner iallafall.. Behöver ju lite sömn liksom...

Hmm vet ej vad mer jag ska skriva just nu..
Är som sagt lite nere nu när dagen närmar sig och man ska hem...
Hem till vad liksom? Känns som jag lämnar mina vänner här, visst jag har vänner hemma med.
Men jag har haft en så sjukt kul sommar så det finns inte..

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och deppa..
Natt natt på er..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0