Skulle fyllt 25 år idag..


R.I.P

♥ 1985.08.29 - 2005.04.05♥


Idag skulle min älskade lillebror Patrik fyllt 25 år, men han fick aldrig uppleva den.

Den 5 april 2005 skedde det som man aldrig tror ska hända någon man står nära. Min bror Patrik dog i en bilolycka, bara 19 år gammal. Tragiskt, orättvist, stor sorg och saknad. Han togs ifrån oss hastigt, men han kommer för alltid leva kvar i våra hjärtan. Vi minns en bror, en son, men framförallt en vän som hade sådan livsglädje.
Vila i Frid brorsan, saknaden är stor.
Älskar dig, saknar dig och du har en viktig plats i mångas hjärtan.




Du finns i våra hjärtan och där kommer du alltid att finnas,
de gör så ont när vi tänker på dig.
Saknar dig, du fanns alltid där för att hjälpa när de var jobbigt och man hade problem.
Önskar vi hade hunnit säga hur mycket du betyder för oss, men de kanske du visste..
Trodde ju att vi hade fler år kvar tillsammans, du var ju så ung.
Men du ska veta att vi tänker på dig hela tiden och vi kommer ALDRIG att glömma dig.
Varför var detta tvunget att hända just dig???


Dem säger att tiden läker alla sår.
Men dem har så fel, iallafall när det gäller detta.
Kan säga att visst man lär sig att "leva med det", men det är inte lättare.
Det gör precis lika ont nu som då!!!!!



En systers saknad!

Du må vara min lillebror...
Men du var min bästa vän, min styrka när min egen sviktat, har lyssnat och tröstat när jag behövt dig...
Den jag kunde ha riktigt tokroligt med för de mest barnsliga små saker...
Min partygrabb en utekväll...
Och ju äldre vi blev desto närmare kom vi varandra..
Två syskon så lika, men samtidigt så olika...
Men de flöt definitivt samma blod i oss 2!!!
Vad jag än må ha sagt om bortbyting...
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och de kommer jag alltid att göra, vad som än händer...
Jag struntar totalt i vad andra tycker och tänker om dig..
För jag var stolt över att vara din syster...

Whit love Syrran





En Familjs Saknad!

Varje morgon när vi vaknar..
Vi efter dig längtar och saknar..
I våra hjärtan du alltid finns..
Våra hjärtan känner smärta..
När vi minns att du inte kvar på jorden finns..
Vi kan höra orden du sa till oss den sista gång..
Du såg oss och vi såg dig..

Sedan dess har tiden varit lång och allt kännts tungt..
Du kramade om oss och sa:  " De är lugnt"...
De sa du alltid när vi sa: "Var rädd om dig"

Men de är inte lugnt med oss..
Vi saknar ju dig..



Hugs And Kisses










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0