Skrattretande...


Hur fan orkar hon?
Det är något jag undrar.. Ingen av dem två existerar i mitt liv, men ändå så måste man hålla på liksom?!
Fattar inte att dem inte bara kan låta mig vara ifred och sköta sitt egna så "perfekta" liv.
Som hon nu tror att dem har liksom. Skrattar så jag viker mig dubbelt bara av tanken...
Jag har en sak, och det är att jag ska hämta mina saker där. Annars så finns ingen av dem..
Avslutat kapitel för längesen för min del...
Så släpp och gå vidare ni med tack...

Idag så har mammsen och jag iallafall varit och ätit lunch nere på Norden x..
Även om ingen av oss vill vara där egentligen, så går vi dit för Samis skull.. Och vissa av dem andra med.
Men familjen Altun, ja den kan jag klara mig utan helt. Falska jävla idioter är vad dem är.
Ja det finns ju en normal, och det är ju Hakan.. Han är alltid sig själv, trevlig mm...
Men dem andra dem bara tänker pengar, pengar , pengar!!!
Jag bryr mig inte i ryggen om dem är sura på mig av någon anledning, mer falska får man leta efter som sagt.
Aja nog snackat om dem.
Vi hade iallafall trevlig lunch.. Per och Line ( eller hur hon stavar det) kom ner med, och åt med oss..
Var ju sista gången jag träffar dem, dem åker ju hem inatt sen.. Men då jobbar jag, så hinner ej träffa dem mer..
Otroligt trevliga människor.. =)

Nu sitter jag hemma och softar lite innan det kl 16 är dags för att jobba igen då...
Annars så händer det inte så mycket alls idag.
Satt precis och tänkte på hur många dagar jag har kvar här nere och det är inte många alls nu..
Tisdag blir ju sista dagen liksom. För jag åker ju tidigt onsdag morgon...
Sen är det slut på denna värme mm för min del. Men jag hoppas på att det ska vara ganska bra väder hemma iallafall. Så jag inte fryser ihjäl helt liksom :)...

Men snart så är man hemma bland sina vänner igen.. =)
Och då minsann kommer det att hända saker.

Hugs And Kisses

Kommentarer
Postat av: Sandra

Här e du inte välkommen när det e barn hemma!!!

2010-08-13 @ 21:45:39
URL: http://deronia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kommer när jag kommer. Och sluta kommentera min blogg om du inget trevligt eller givande har att säga

2010-08-14 @ 02:02:05
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHA!! In här kommer du iaf inte :D

2010-08-14 @ 08:39:53
URL: http://deronia.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-08-14 @ 08:51:18
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: växup

Hmm Sandra undrar om du är torr bakom öronen eller försöker du bara vara 5 år gammal. för det är typ den årdern på dina inlägg.



Ps Jenny dags att ta ett nytt uppehåll nu. inga undanflykter om att det är billigt där nere, inga sådana med dig hem till sverige för då blir det nog smisk, har ju fixat 1 år nu så då kan du med.

2010-08-14 @ 12:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0