Skönt och få prata...




Har suttit och pratat med en killpolare i stort sett hela kvällen...
Han får en att tänka till en del och det är skönt att höra att man kan vara till stöd för han också..
Inte avis på att vara i den sits han är, men man kan ju göra vad man kan för att hjälpa och få han på lite bättre humör iallafall...
Vi har skrattat en hel del, var längesen vi pratade. Så det var riktigt nice att få kontakt igen..
Ja eller det har vi ju haft hela tiden, men det var längesen vi snacka så här länge..
Och vi kan verkligen prata om allt.. Från jobb, sex , partners mm.. Så skönt kan jag säga, alla behöver få prata av sig ibland ... =)
Jag tycker att det är grymt skönt iallafall, att få ur sig lite av det man har inom sig. Som man inte vill berätta för vem som helst..*haha*
För jag vet att han ej för det vidare och det gör ej jag heller..
Nu ska jag minsann skärpa mig och se till att vi håller denna kontakt... Fast det har vi båda lovat nu..

Annars så har det varit en lugn kväll.. Softat hemma i soffan..
Ja det har suttits en del här på nätet, men det för att jag prata med vännen och sen så följde jag ju även fotboll..
Barcelona spelade ju nämligen mot Milan nu ikväll.. Och det ville man ju inte missa..
Så jag kikade på mathen här på nätet.. =)
Den slutade 3-1 till Barca så det var nice...

Hmm nej nu ska jag kika tv en stund, sen blir det sova..
Ska nog ta en cigg innan med..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0