Sista måltiden...


Mamma och jag har precis ätit min sista måltid på Norden x innan man ska hem...
Är ju så att resturangen ska vara stängd nu i 3 dagar från imorgon. Så jag tog sista måltiden idag och det fick bli lunch.. Så nu har man fått mat i magen innan man ska och jobba.. Mycket trevligt, betyder att man ej behöver äta inatt.. Utan kan dra hem direkt och sova.. Imorgon ska man ju hinna med att säga hejdå till alla och så..
Och så ska man ut och äta med mamma och Sami på kvällen..
Sen får vi se om vi hittar på något annat med, det är tal om att vi ska åka till Allara på dagen. ( vet ej om jag stavade rätt).. Men vi får se hur det blir med den saken och så...

Hmm jag har försökt att packa ihop det som ska med hem...
Och insåg rätt snabbt att jag kan glömma att få med allt hem =)...
Jenny har shoppat lite för mycket, som vanligt...
Men jag är nöjd med det jag har shoppat, och hem ska det..
Så är det bara, men vill ju inte lägga alla mina pengar på övervikt liksom..
Samtidigt som jag inte vill lämna mina kläder här nere liksom.. Sen är det ju så att mycket av det jag har med mig hem, som faktiskt är presenter och så till vänner mm hemma..
Och det vill jag ju inte ska vara kvar här nere..
Men det löser sig nog...

Snart ska jag göra mig klar för att dra ner och jobba då.
Har c:a 1,5 timme tills det är dags..Fortfarande känns det väldigt skumt att det är sista kvällen med dem...
Men det ska nog gå bra..

Nej nu ska jag ta och göra mig klar mm.. Kika lite på aftonbladet och så bara..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0