Satan va skönt det var!!!!!!




Har varit ner och badat i poolen och solat lite..
Jag låg och solade en stund innan, svetten typ droppade om en...
Så bestämde jag mig för att ta ett dopp, och poolen är typ "kall"...
Det var helt sjukt underbart kan jag säga, äntligen något som verkligen svalka ner en i värmen..

Jag ska snart gå bort till affären med, måste handla hem lite att dricka..
Så bad mammsen mig handla hem ägg innan dem åkte.. Då vi tog dem sista inatt....
Sen så ska jag väl kanske bada lite mer och bara softa..
Rätt skönt att vara helt ensam hemma, samtidigt som det är rätt trist...

Bea skulle ju kommit hit och solat och badat med mig idag.. Men så blev det ju inte.. =(
Hon och Mehmet stannde vid Leda istället.. Jag förstår henne att hon vill umgås med honom, då hon åker hem om 2 dagar liksom.. Men såg fram emot en dag med henne jag med.. Men men...
Jag kanske hinner med och träffa henne senare :)..

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska komma.
Är kanon hungrig vill jag lova..
Kycklingvingar och ris är på ingång, Sami har ringt och beställt det åt mig..
Jag skickade ett sms till han och han fixade det åt mig.. Så snällt så :)
Så det borde komma snart..

Nej nu ska jag plocka lite här hemma..
Tjing tjing..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0