Saknad...




Det är helt sjukt hur man kan sakna en annan person så här mycket...
Vill bara ha personen HÄR och det är NU!!!!!!
Kommer bli helt galen av all denna saknad och längtan, men det är ju bara att hoppas att det för något gott med sig liksom.. Kan väl bara göra det???
Fick iallafall ett långt och trevligt samtal igår, och det bröts inte mitt i heller..
Så skönt, och att få höra vad personen hade att säga,var helt underbart!!!!
Inte bara jag som känner som jag gör, utan det är besvarat med <3...
Finns det nå bättre??
Nää jag tror inte det. Går det som vi pratar om med, så kommer ju nästa år bara bli helt "fucking great"..



Jag har lust att bara skrika av lycka, fast samtidigt så vågar jag inte riktigt..
Spåren efter förra gången sitter rätt djupt och jag kan inte bara lägga dem bakom mig.
Känns som att du har lite att bevisa för mig innan dess, och det kan ju alla som vet instämma om..
Jag hoppas så innerligt att jag tagit rätt beslut i detta, att ge det en chans till...
Och att jag inte återigen kommer stå där med tårar i ögonen och ett brustet hjärta...




Jag har liksom precis plockat ihop alla bitar av det.
För det var bra sönder, och det tack vare massa skitsnack och lögner.. Så jag hoppas verkligen att du kommer att vara rädd om hjärtat mitt nu och ta väl hand om det.
För det finns bara du för mig, och du säger ju samma sak..
Så inte ska det väl gå sönder igen ?????

Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0