Regn, regn och mer regn...





Det bara regnar och regnar i detta land ju...
Gör ju inte att man blir på direkt bättre humör liksom...
Vad ska man hitta på när man blir dyngsur bara ma går ut liksom???
Hmm....

Väntar ju även besked från polarn om hans kusin kan tömma sina saker i rummet. Så att jag kan få bo där..
Hoppas hoppas!!! Vore skönt, nära till allt liksom..
Visst jag är erbjuden att stanna här hos pappa ett tag, och det är jag tacksam för...
Men att bo "hemma" igen, med föräldrar är väl inget man vill kanske ?...
Hmm men vi får se vad som händer..

Tycker även att det är rätt intressant vilken koll "vissa" håller på min blogg..
Varför bryr ni er ens om vad jag gör mm?? Jag skiter ju fullständigt i vad ni gör, så varför läsa här??
Tyvärr så kan man ju inte "blocka" vissa från att läsa ens blogg, annars hade jag faktiskt gjort det..
Men jag har ingen lust att behöva sätta lösen mm på den liksom..

Nej nu ska jag ta mig något att äta, men bara nått litet =)

Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Patrick

Hej! Nästa vecka funkar ej att du hämtar dina grejer ,tycker att det är lite Halvdålig stil att meddela dagen innan på en msn som inte är på o skriva det ,men det är som det är,du har både mitt nummer och min msn så du kan gott o väl kontakta mig så får du dina saker men som sagt dom står hos mamma,o mamma är inte så sugen på att ha dom där i en hel Evighet!!!

2010-08-25 @ 21:05:20
Postat av: Sara

Ni kanske kan ha översikt med hennes läge nu med. Och ja att det ändrades dagen innan kan hända. Och ska jag vara ärlig tror jag inte hon har ditt nummer eller så kvar. Det hade inte jag haft iaf.

2010-08-26 @ 00:05:38
Postat av: Patrick

Till SARA: Eh nej hennes grejer tar upp massa onödig plats.. Och det har varit massa tjafs om att hämta sakerna.

2010-08-26 @ 00:11:03
Postat av: Sara

Jo men hur mycket plats kan det lilla ta upp liksom, att ni inte körde dem dit där det andra är då. Istället för hela vägen till andra sidan Norrtälje...

2010-08-26 @ 00:41:25
Postat av: Jenny

Ni kan väl tjaffsa om detta någon annanstans kanske?

2010-08-26 @ 00:46:14
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/
Postat av: Patrick

Sara då kan du ta sakerna hem till dig eftersom det inte tar någon plats enl dig!

2010-08-26 @ 22:21:50
Postat av: Jenny

Men ge er va...

2010-08-27 @ 01:25:55
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/
Postat av: Patrick

Er va det ja.

2010-08-29 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0