På tiden...


Japp idag fick jag träffa bror igen, och det var ju inte helt fel...
Satan va skönt det var att få krama honom.. =)
Snackade om allt mellan himmel och jord, men framförallt om att snart föds lille Patrik.
Jörgen är så stolt att han spricker snart, och det kan man ju förstå med..
Vi spelade bla biljard, det var kul. Inte gjor på jag vet inte när, jag förlorade varje gång..
Men det gör absolut ingenting..  =) Jag fick en heldag med brorsan så det var det värt..
Visst att vi snackat dagligen, men det är ju inte samma sak liksom..
Men svårt att ses när jag befunnit mig i Turkiet med, så jag får ju skylla mig själv...

Annars så har jag bara tagit det lugnt sen.
Eller jag tog en promenad på 40 min här på eftermiddagen, var så skönt.
Frisk luft och motion, super!!!

Suck jag kan inte sluta tänka på att jag egentligen vill vara någon helt annanstans.
Får det liksom inte ur skallen, vill åka nu!!!!
Men det lär ju inte gå antar jag, men viljan finns.. Sen om det går att genomföra, det är en annan sak.
Annars blir det inget förän nästa år och så länge vill jag inte vänta... Så är det bara..
Åhh känns som hur man än gör, så är de alltid något som ska gå snett liksom..
Men hoppet lever vidare.. Hahahahahaha

Nej nu ska jag fortsätta att grubbla på detta och se om jag kan komma på en bra lösning
Vill vara där mitt hjärta vill vara ju..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0