Några timmar kvar då....

Sen bär det av på sista kvällen på jobbet..
Sitter bara och softar lite här idag, är as trött!!!
Och ändå har jag inte gjort nå speciellt liksom.. Men jag känner att kroppen är rätt trött..
Vill inte att det ska vara sista kvällen, men så är det tyvärr...
Men jag vet också att det kommer att bli skönt att komma hem till Sverige.
Även fast man kommer att sakna alla MASSOR!!!!

Ja ja ja, jag vet att jag tjatar om det. Men det är väldigt blandade känslor i mig just nu.
Vill hem, samtidigt som jag inte vill..
Ja ni förstår nog hur jag menar...



Nu är bror min hemma hos Lollo.. Gissa om det måste vara mysigt för dem?!
Han får sova hemma två nätter, och han kom igår kväll..
Måste ju bara vara så nice för dem båda.
Trist bara att jag ej hann hem till Sverige och träffa han "ute"...
Men jag hinner träffa han i helgen, ska bli nice att få krama om brorsan igen..
Var ju bra längesen man träffa han liksom...
Ska bli kul att se vad dem tycker om det som jag har shoppat åt dem med :)
Men dem kommer nog att gilla det, ska bara klura ut en sak..
Och det är hur FAN jag ska få med allt hem ;)..
Haha

Nej nu ska jag göra lite annat...
Kanske se över packningen??

Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0