Mätt som s****!!!!!


Japp det är vad jag är..
Varit in i stan och käkat med pappsen.. Det blev "Thaibåten"...
Och jag kan bara säga att det var SUPER gott!!!
Rekomenderas starkt att gå dit och äta.. *mmmmmm*



Dem hade en "egen" liten strand där med.. Hehe ja det hade vart mer great om det hade varit strålande sol mm.
Men men det var iallafall trevligt.. =)



Min mat jag beställde, wokad biff med curry, kokosmjök och grönsaker..*mums*
Återigen tack för maten pappsen..



Hmm ja det var lite väl mycket gråsparvar på detta ställe, och dem verkade väldans hungriga dem med. =)




Fick man notan i =)...


Nu är vi hemma igen, men gissa om det var köer..
FY fan säger jag, bilar överallt.. Men det gick skapligt iallafall.. =)



Nej nu ska jag slappa och kika tv ett tag..
Ikväll blir det ju ev streetrace SM för hela slanten...
Och då måste man ju vara någorlunda pigg, annars kan man ju missa något häftigt ;)

Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0