Måndag och fullt upp...


Känns inte som jag gjort annat än suttit i telefonen dennna förmiddag...
Visserligen viktiga samtal, men det är ju så trist... *suck*
Men nu är man en bit på väg iallafall, har ju liksom fått all "info" jag behöver..
Så nu ska jag bara använda den också..

Pratade med Anna idag med, och det var ju inte igår..
Men det var riktigt nice att höra en gammal polares röst får jag säga..
Haha såklart diskutera vi ju vissa saker "from the past".. Och var ju ej förvånad när hon sa, samma sak som jag sagt redan från början liksom.. Hehe iofs så är det ju typ så alla tycker om det hela..
Ja utom "dem" kanske, men vem bryr sig liksom??!!

Pappa fixade lunch till oss för en stund sedan med, var kanon gott..
Kom på i efterhand att jag skulle fotat det, men hade redan ätit upp när jag kom på det..*s*
Ja det är kul att fota saker som händer och så, har man kvar minnen jämnt.. =)
Tror att pappa funderar på att dra och golfa lite, själv så ska jag nog  bara softa.
Rätt trött i skallen efter alla telefon samtal.. Och sen har jag ju ett beslut att fatta med..
Hmm vet inte alls vad jag ska göra!! Fan ska det vara så svårt för???

Nej nu ska jag fixa lite..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0