Lite svalare...

Sitter just nu på balkongen, mamma står vid spisen och värmer mat..
Jag är inte alls hungrig, men man kanske borde ta lite iaf?..
Värmen och fukten gör ju tyvärr att man inte har samma hunger som man har annars.
Och det är ganska lätt att "glömma" bort att äta, vilket inte är så smart kanske..
Fast det svalkar ju lite här på balkongen ibalnd, kommer en vindpust eller två liksom..
Men det är ej mycket..

Ska möta Bea senare ikväll istället, hon skulle hjälpa till på Ullared 3 först.
Och hon slutar vid 23, sen skulle hon komma till resturangen..
Dem skulle visst inte åka på sin "roadtrip" iallafall, så vi får väl se om det hittas på något ikväll med kanske.
Vet dock inte om jag orkar det egentligen, men man får väl bjuda till.. =)
Hon åker ju hem till Sverige på onsdag och klart att man vill hinna umgås med henne innan..
Och en vecka senare, ja då är det min tur att åka hem..
Jag har blandade känslor för det, även om det ska bli skönt att komma hem.
Så har man ju skaffat sig en vardag här nere nu och den är ju inte densamma som hemma liksom.
Och jag kommer verkligen sakna alla vännerna, vet att jag sagt det förut.
Men jag kommer faktiskt det.. Vi har haft mycket skoj här nere...

Nej nu ska jag ta och fixa lite..
Ha en trevlig kväll..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0