Lite seg får jag säga...

Det är vad jag är!!
Jag har till och med sovit en stund, kunde inte hålla ögonen öppna. Jobbigt att vara hos frisören och fixa håret i ex antal timmar.. ;)
Väntar på att jag ska höra något från Bea, har skickat sms till henne för att höra hur det blir ikväll..
Hennes karl hade visst "åsikter" om att vi skulle ut och ha lite skoj ikväll. Så jag vet inte hur det blir på den fronten alls nu. Fast jag igår frågade honom om det var ok att jag lånade henne ikväll, och det var ok. För här gäller det att kolla med "karln" om det är ok..
SMen självklart skulle han komma med åsikter om det sen, när man redan bestämt mm.. Så just nu vet jag inte alls hur det blir...
Men jag har ej gett upp hoppet om det än, och jag hoppas verkligen inte att Bea ställer in.
Jag är dans sugen ju!!

Man kanske ska vara glad att man inte har en "karl" här nere, som har åsikter om vad man ska göra mm..
Bara att se på Linda och hennes Arif.. Dem är ju ett prakt exempel på hur det inte ska vara. Hon har till och med blonderad skallen för han ville det. Och vill Linda gå och bada, men Arif är trött. Ja då blir det inge bada på den siestan.. Och ska han spela fotboll en kväll, ja då är det bara för henne att följa med. Och sitta snällt och titta.
helt sjukt i mina ögon, men vill man ha det så så..

Jag anser ju att dem har fallit för en svensk tjej, och då får man kompromissa.. Det handlar om att ge och ta liksom. Kan inte bara vara så att en ska bestämma i ett förhållande. Och att bara en persons kultur mm ska följas. Men så tycker jag nog att det är i dem flestas förhållande här nere iallafall..
Är nog bara Sami som är undantaget. Mamma får göra vad hon vill, gå vart hon mm..
Men han vill inte att hon ska bli för full och "göra bort sig" mm..
Och det har man ju full förståelse för liksom...
Men hon lever ju inte i ett "fängelse" liksom, för det tycker jag nog att vissa gör.
Visst Linda och Arif är super söta ihop, men jag tycker att hans "regler" är fel..
Hon är faktiskt en människa hon med.
Aja nog snackat om det nu...


Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0