Lite negativ energi...


Jo man kan ju tyvärr få det av vissa saker..
Och finns det något som är störande, så är det att sitta och läsa och se hur mycket en person har felstavat..
Gahh man blir galen av det.. *haha*
Har hänt mig med några gånger här förut, men fan va irriterande det är.
Snälla man kan ju försöka läsa igenom det innan man visar för andra kanske??
Hehe usch nu kände jag mig lite elak.. Men men...

Och sen är det ju så att vissa personer bara går en på nerverna.
Oavsett om dem försöker vara trevliga eller ej liksom.
Det går bara inte, vissa vet inte vad ärlighet mm är.
Hmm men är jag förvånad ? Nää knappast.
Hade blivit mer förvånad om det visat sig att han visste vad ärlighet och trohet är.
Ja det är en kille jag menar i detta fall, och nej ingen som är i min vänskapskrets..

Jo så till detta andra med falskhet.
Låtsas inte vara en vän mm, bara för att försöka få reda på saker.
Vissa personer behöver inte ens lägga ner energi på det, för jag kommer aldrig säga sånna saker till er.
Oavsett hur mycket man smörar och låtsas vara min vän.
Sorry men ni kan "gå" till samma hög som vissa andra..

Haha jo just det. Fick höra att man numera kallas "äcklet" också.
(Finns en del "vackra" ord för dig/er med).
Så otroligt moget sagt, eller hur? Men men har man ej bättre ordföråd så har man inte.


Hmm känner att detta inlägg blev så himla positivt! NOT!!!
Men jag fick ju iallafall ur mig lite saker, och det är fritt om man läser eller inte..


Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0