Lite långtråkigt...


Japp det är vad jag har!!
Sagt att jag ska ha en "hemma" kväll idag, men jag är redan uttråkad...
Det låter ju sådär, och trött det är jag inte...
Har i och för sig sovit en stund, jag skulle bara lägga mig och läsa lite var tanken..
Men jag somnade, vilket jag borde vetat.. Men inte var klockan mycket för det när man vaknade..
Nej det är rätt vanligt att jag somnar när jag bara ska läsa.. =)

Insett att det inte är många dagar kvar nu innan Bea åker hem och lämnar oss andra här i Turkiet..
Känns ju sådär liksom.. Visst att vi inte umgicks mycket i början, trots det att man kände varann..
Men nu på slutet har vi ju setts en hel del, och jag kommer sakna henne massor..
Och snart är det även min tur att lämna detta land..
Har mycket blandade känslor för det, samtidigt som det ska bli skönt att komma hem..
Äta SVENSK mat!!!!! Mums va gott det ska bli kan jag lova er..
Bacon, Falukorv mm.. Mmmm mmmm mmmmm!!!!!!

Mamma håller just nu på att packa för utflykten som hon och Sami ska på.. Dem åker ju nu inatt och kommer hem på tisdag.. Det är ju samma tur som jag och Linda skulle ta den 21 augusti, men nu ska ju ej jag det. Då jag åker hem den 18e.. Jag får ta den nästa år, alla säger ju att det ska vara så fint mm.. Så jag måste ju uppleva det liksom... =)
Men iallafall så kommer jag att vara ensam hemma ett dygn c:a här då, kommer bli att man hänger vid datan och softar mest.. Imorgon blir det nog poolen för min del, så jag hinner få lite mer färg och så.. =)
Och det är skönare att ligga där med, ingen sand på kroppen eller massa salt..
Satan va salt det är i havet i år, kan ej komma ihåg att det var så mycket förra året??!!

Nej nu hör jag att mammsen poppar popcorn.. Nu ska dem ätas!!!

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0