Kanske en lösning??


Pratat med en vän idag och det lät som hon kanske har en lösning åt mig, hon skulle kolla upp det och så..
Så håller tummarna just nu kan jag säga..
Ingen vore ju gladare än jag, även om jag inte sitter i sjön liksom ;)

Annars så har det varit lugnt ikväll, var på en promenix förut..
Det var så skönt, men satan va det börjar att bli kallt ute nu.
Hösten kommer med stormsteg får man ju säga..
Hmm kanske dags att ta fram jacka och så??
Eller vad tror ni??

Satt och kika runt lite på nätet med...
Och jag bara måste dela med mig av detta klipp..
Det är så häftigt..



Hästen har öronen framåt hela tiden.
Man ser hur nyfiken den är på publik mm, men samtidigt så är den så lyhörd på Stacey hela tiden.
Magiskt!!!!!


En annan vän hade länkat till www.zhalo.se..
En tjej som bara är så duktig på att fota, man höll ju på att dö när man kika runt på bilderna.
Bland dessa bilder som hon har som sina egna personliga favoriter på hemsidan.
Så hittade jag en häst jag allt känner igen.
Nämligen Gunillas Zetor, och denna bild är så vacker på han..



I och för sig har jag alltid tyckt att han är en vacker kille..
Enorm utsrålning.. <3



Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0