Kan inte...



Sluta tänka på dem där stövlarna jag såg igår..
Bara måste ha dem"!!!
Hmm jag får nog ta en tripp ner på Din Sko tror jag..
Vet att dem kosta en del, men de är det ju helt klart värt..

Annars så har det ej hänt mycket sedan ja senast skrev..
Har kikat på v75, och jag får ju lov att erkänna att man saknar den "cirkusen"...
Fan mycket kul man hade ihop med Egola Boy och Superior Dust alltså..
Väcker ju massa minnen till liv..
Hmm man kanske borde ta upp det hela igen? *funderar*
Fast då vet man ju också att man får nada tid till annat i stort sett liksom..
Och innerst inne vill jag ju ha ut mer av livet..
Nej jag fortsätter på den banan jag är nu istället.. =)

Nu ska jag nog ta en dusch och fixa lite...
Ifall det är så att det blir nå bus ikväll liksom..
Ha det bra alla så hörs vi..



Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0