Kan inte sluta le....



Vad skulle jag göra annars ??
Jag känner mig så lycklig att jag skulle kunna spricka...
Nu hoppas jag bara att det verkligen blir så bra som man hoppas med!!!
Tack mamma och Sami för hjälpen, ni fattar inte vad detta betyder för mig.
Jag vet att jag borde sagt något tidigare, men stoltheten tog över..
Vet att jag kan vara rätt envis och tjurskallig...



Gahh skulle kunna skrika av lycka!!!
Hoppet gjorde att jag till slut erkände hur det faktiskt är..
Och vill man ha något här i livet? Ja då får man ju kämpa för det med.
Och det är precis vad jag tänker göra!!!
Känns bara så bra just nu, att jag inte längre behöver försöka dölja detta.




Mitt hjärta är helt och hållet fångat.
Och det har det varit länge, bara jag som försökt att tränga undan dem känslorna..
Dum man är egentligen :P..
Man kan ju ej styra det själv liksom, man faller för den man faller..
Men jag kan med handen på hjärtat säga att detta är ÄKTA!
Nu vet jag hur det är att vara riktigt förälskad..
Innan har jag bara trott att jag varit det..

Nej nu ska jag sova..
Och drömma mig bort..
Natt natt..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0