Jobbat sista kvällen då...


Hade rätt skoj på jobbet ikväll.. Kommer sakna dem alla får jag erkänna..
Jag och Camilla fick tiden att gå väldans snabbt.. Även fast det var ovant för mig att börja jobba 16 och sluta kl 01.. Men vi fick en hel del gjort innan kl 19, eller rättare sagt. ALLT vi skulle få klart tills dess, ja det lyckades vi med. Duktiga vi var gummsan!!!!!
Känns skumt att sluta, men vet att innerst inne så är det rätt beslut...
Min lilla vovve kommer bli så glad att matte kommer hem. Och det känns bra att vara hemma om jag skulle bli tvungen att ta något "jobbigt" beslut angående henne..
Men det känns tungt att lämna alla här nere, har fått så mycket nya vänner...
Kommer sakna många av dem så så MYCKET!!!!
Vissa mer än andra... Men jag har ju liksom 14 dagar kvar här nere, så vi ska väl hinna med att hitta på något skoj? Eller vad säger ni? =)
Så jag tänker inte börja deppa över att detta än.. *hihi*

Ja den 18e åker jag hem till avlånga Sverige då.. Det är betalat och klart idag...
Så nu finns det ingen återvändo, men om jag kan och får ihop pengar och så..
Ja då blir det en vecka eller något innan säsongen är slut. Så jag får träffa alla en gång till detta år..
Annars kommer jag sakna ihjäl mig.. =)
Visst vissa av alla dessa människor, dem kommer det bli mest skönt att slippa. Sånna som ej fattat att dem ej har en chans hos mig. Utan dem fortsätter hålla på mm.. Stackare säger jag bara..

Ikväll så tog mamma, jag och Sami en öl på Side Beach Club innan vi åkte hem..
Satan va gott det var, helt iskall och bara MUMMMA!!!!!!
Tror att jag får ta en utekväll snart, och absolut med Bea.. Hon åker ju hem den 11e tror jag det är.. Så innan dess ska vi väl hinna med att "leka" lite, eller hur gummsan??
Ja klart att vi ska det...
Skulle ju det redan ikväll, men dem drog iväg för att hälsa på någon. Och jag hann hem och duscha och byta om för natten innan Bea hörde av sig. Så hade liksom tappat suget.. Tyvärrr...
Men vi kanske kan ta igen det imorgon.. Hmm ja why not?!!!

Om jag orkar vill säga, jag kommer ju att tillbringa några timmar hos frisören..
Ska ju få tillbaka mina exstantions imorgon.. =)
Wohoo äntligen... Just det ej berättat.. Men iaf, dem vart helt cp och jag tappade flera av dem.. Så jag var ner och sa till Cengiz om det, och hans chef sa direkt. "Vi tar ut dem och gör om det helt på dig"..
Så jag har vart utan det i några dagar nu, så nu får jag LÅNGT hår igen.. Sweeeeet!!!


Hmm jo så fick jag ju veta en annan sak idag på dagen med. Innan det var dags att dra till jobb mm...
Finns visst en rätt söt en som "gillar" mig.. Hmm hur allvarligt ska man ta på det??
Kan någon svara mig på det?! Jag menar vi är ju trots allt här nere, och han är ju inte den första som säger det.
Så jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller tycka om detta..
????? allt jag kan säga om jag ska vara ärlig... =)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen, klockan är ju faktiskt redan 03.15 här nere..
Och jag ska upp 10.30 och ner till Wella Bella för håret mitt..

Natt natt på er..

Hugs And Kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0