Hade rätt skoj tillslut....




Skulle ju som ni redan vet bli en utekväll med Bea igår...
Och vid 12 kom vi iväg, och då till Marina.. Där vi drack cola och fanta tills Mehmet sluta.
Då blev det öl!!!! Satt där en stund till, sen vid 02 så drog vi vidare...
Det blev in till Side Centrum och vi hamnade på Zone..
Var jag, Bea, Mehmet och Dogan, vi hade super trevligt får jag nog säga...
Helt ok ställe, hade ej varit där innan jag. Så det var skoj att se något nytt...
Blev några öl till där och sen bar det av hemåt.. Ja vi dansa lite med såklart...
Jag slapp ta taxi hem, Dogan körde hem mig. Snällt snällt =)...


Idag känns det ju i kroppen att det blev några öl igår faktiskt.
Men kan säga att Jenny blev inte alls så full som hon blivit dem senaste gångerna innan..
Fast jag drack mer öl igår än jag brukar göra...
Så det var ju nice..

Efter mailet som jag hade fått igår, så var ju Sami lite orolig när jag inte skulle vara hemma eller på resturangen.. Men han kan vara lugn, jag var aldrig ensam.. Hade sällskap hela tiden...
Och jag lovar att ej röra mig ute ensam på kvällarna.. Tänker ej utmana ödet liksom och sen vill jag ju att Sami ska vara lugn och ej orolig.. =)

Hade tänkt dra och sola idag jag.. Men kan ej påstå att vädret är så lockande, mulet typ...
Men det är fortfarande varmt, men ingen direkt sol...
Fast det är ju det sjuka här nere, att man blir ju brun ändå liksom.. Om man nu lägger sig...
Vi får hoppas att Bea och Camilla inte blir allt för besvikna om jag ej kommer ner till stranden, men det blir dem nog ej. Om nu Bea äns vaknat och kommit iväg vill säga... =)

Nu ska jag göra lite annat tänkte jag...

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0