Grattis Mehmet och Bea...

Ja då har man varit på såkallad förlovningsfest då. Eller ja fest och fest vet jag inte om det blev direkt men. Dem förlovade sig ju iallafall. Så sött!!
Glad för Bea och Mehmets skull.. Glad för deras skull..
När man ser alla lyckliga par, det är då man inser hur mycket man saknar någon att kramas och pussas med. Och bara mysa.. Hmm får nog se till att fixa detta när man kommer hem. Eller??
Cengiz och Servet var ju med på den såkallade festen, och dem trodde nog som jag. Att det skulle blivit lite mer fart över det hela.. Stackarna..
Cengiz sa på vägen hem " sådär ska det ej vara på en riktig förlovningsfest här nere. Mer drag brukar det vara".. Hehe och det tror jag med.
Men men det är ju förovningen som räknas.

Annars så har man jobbat som vanlig ikväll. Gick bara bra det. Innan jag började så snacka jag med Henke. Så nu vet han om att jag ska sluta och åka hem. Visst han tyckte väl att jag skulle stanna mm.. Men det känns som jag gör rätt i att åka hem. Till min prinsessa <3...
Saknar henne bara ännu mer ju mer jag tänker på det. Fattar om inte alla kan förstå detta, men min hund är mitt allt. Min lilla bebis liksom.
Ska bli nice få pussa på henne igen och mysa lite.
Men iallafall så ska jag jobba någon dag till nu innan jag slutar, men jag kommer att jobba samma tider som Camilla och Bea haft.
16-01 så det innebär sovmorgon varje dag. Och även att man hinner med dem bästa soltimmarna innan jobbet. Så nu jävlar ska det solas. Jag ska minsann vara brun när jag kommer hem, och inte bara på armarna som jag är nu. Eller just nu är det armarna, övre delen av överkroppen och ansiktet. Resten är rätt vitt. Så det får jag jobba lite på nu dem sista dagarna. Så nu ska man väl kunna bli brun överallt, eller vad tror ni?? Har ju även sagt att dem sista dagarna här nere, då kommer jag att ha semester helt. Så då blir det ännu mera sol!!!

Hmm nej nu ska jag krypa ner i sängen. Är rätt trött får jag ju lov att erkänna..
Och kramsjuk som bara den, men så får det vara ett tag till..

Natt natt på er..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0